Talen

Ik mag kiezen tussen Duits of Spaans... Frans en Engels heb ik al stevig onder de knie.
Later wil ik in een bank gaan werken of een eigen bedrijfje oprichten. Boekhouden is helemaal niet saai. Netwerkeconomie lijkt me interessant.

De wereld rondom mij boeit me enorm. Ontdekken hoe onze samenleving in elkaar zit en hoe mensen denken... Superinteressant, nuttig en verrijkend.
Misschien word ik psycholoog. Of leerkracht. Ook Sociaal Werk zegt me we wat. Enkele klasgenoten gaan voor Politieke Wetenschappen of Communicatiewetenschappen.

Dankzij Latijn leer ik heel makklijk Frans en Engels. Bovendien mag ik kiezen tussen Duits en Spaans... Een degelijke voorbereiding op de universiteit!

Leren over Rome in Rome, samen cultuur ontdekken!

De combinatie van talen en wetenschappen zorgt ervoor dat ik later dokter kan worden, of bioloog. Keuze te over eigenlijk. De ene klasgenoot wil bio-ingenieur doen, terwijl mijn beste vrienin graag filologie gaat doen.

Leren over Rome in Rome, samen cultuur ontdekken!

Ik mag kiezen tussen Communicatiewetenschappen of Spaans... Frans, Duits en Engels heb ik al stevig onder de knie.
Tof dat ik word ondergedompeld in een taalbad. Zo kan ik later alle richtingen uit. Leerkracht? Taalkunde? Tolk? Marketing? Communicatiewetenschappen? Zoveel mogelijkheden... En we gaan samen naar Londen en Parijs om dit in de praktijk te beleven.

Wetenschappen én sport samen, zo studeer ik later voor kinesist.
Op sportstage in de Ardennen of extreme sports in Spanje... Tof dat we ook die sporten mogen ontdekken. En op school zelf hebben we heel veel sportopties om uit te kiezen.

Wetenschappen én sport samen, zo studeer ik later voor kinesist.