Auto (ook duaal)

3de graad Arbeidsfinaliteit

Kies voor auto en laat je passie voor techniek en mobiliteit tot leven komen. Een praktijkgerichte opleiding die je voorbereidt op een boeiende en veelzijdige loopbaan in de autosector.
Ik vind het geweldig om mijn passie voor auto's om te zetten in een carrière. Dankzij deze opleiding heb ik niet alleen theoretische kennis opgedaan, maar ook praktijkervaring opgedaan in een echte garage.

Waarom deze richting kiezen?

Als je gepassioneerd bent door auto's en je wilt graag leren hoe je ze kunt onderhouden en repareren, dan is deze richting de perfecte keuze voor jou. Het is een praktische opleiding die je de vaardigheden en kennis geeft die je nodig hebt om te slagen in de autosector.

Wat na deze studierichting?

Deze richting biedt een uitstekende voorbereiding op een carrière in de auto-industrie, of het nu gaat om reparatie, onderhoud of verkoop. Na deze studierichting hebben studenten tal van mogelijkheden om verder te gaan in het beroepsleven of om door te groeien in hun vakgebied door middel van bijvoorbeeld bijscholing.

Basisvorming     5e 6e
Levensbeschouwelijk vak     2 2