Podiumtechnieken (ook duaal)

3de graad Dubbele finaliteit

Kies voor podiumtechnieken en ontdek de magie achter de schermen. Een praktijkgerichte opleiding met dubbele finaliteit die je voorbereidt op een veelzijdige carrière in de entertainmentindustrie of verder studeren in het hoger onderwijs.
Ik heb voor podiumtechnieken gekozen omdat ik mijn passie voor muziek en technologie wilde combineren. Het is fantastisch om bij te dragen aan het creëren van magische momenten op het podium.

Dit is een uitstekende voorbereiding op een carrière in de evenementensector. Na deze studierichting kan je doorstromen naar een hogere opleiding, maar je kan ook meteen aan de slag als technicus voor podia en evenementen.

Voorbereid zijn op een carrière in de wereld van podiumkunsten en evenementen is essentieel in de opleiding Podiumtechnieken. Maar deze opleiding biedt ook een solide basis in technische vaardigheden en creatief denken, wat studenten voorbereidt op verschillende professionele mogelijkheden na hun afstuderen, zoals event- en theaterproductie, geluids- en lichtontwerp en stage management

Geschiedenis & burgerschap     1,5 1,5
STEM-wetenschappen     1,5 1,5