Athena, strafste school?

Vandaag was de MNM-jury op onze campus Drie Hofsteden. Eén uur hadden we de tijd om ons van onze strafste kant te laten zien. En dat deden we!

Bij de aankomst konden we hen doen geloven dat we het allemaal vergeten waren. Een lege speelplaats, geen leerlingen, geen versiering. Pas binnen werd duidelijk dat alles opgezet spel was! Toen de jury na een show en rondleiding opnieuw buiten kwam was de speelplaats omgetoverd in een festivalterrein met hapjes en drankjes voor iedereen, Bengaals vuurwerk, vlaggen en wimpels… En daar bovenop ook een live massaal gezongen versie van ons ATHENA-lied en uitvoering van de bijhorende danspasjes!

Athena campus Drie Hofsteden is de eerste finalist en is in elk geval straf bezig. Morgen weten we wie de titel mee naar huis mag nemen, maar winnen hebben we sowieso al gedaan, want dit bracht leerlingen en leerkrachten dichter bij elkaar. Een betere teambuilding konden we ons niet wensen!

Op Facebook kan je de video van vandaag zien.