Bedrijf en Organisatie

2de graad Dubbele Finaliteit

Ooit wil ik een eigen zaak runnen. Daarom vormt Bedrijf en organisatie de perfecte voorbereiding.
Contracten afsluiten en zo... dat boeit me. Op school leerde ik al snel alle details.

Voor leerlingen die een grote interesse tonen in ondernemen en economie. Deze leerlingen zijn geïntereseerd in een praktijk - en contextgebonden aanpak, waarbij ze een aantal beroepssectoren verkennen (boekhouden, HR, sales en logistiek) en diverse digitale kantoortoepassingen. Aangezien communicatie in het Nederlands en andere talen daarbij onontbeerlijk is, zijn deze leerlingen ook gemotiveerd voor functioneel taalgebruik.

Dit is een goede voorbereiding op:

Verder studeren in het hoger onderwijs: Bedrijfsorganisatie, commerciële organisatie, internationale handel en logistiek. Of je kan aan de slag als boekhoudkundig assistent, commercieel assistent of medewerker internationaal goederenvervoer.

Basisvorming: Dubbele finaliteit 3e 4e
Levensbeschouwelijk vak 2 2